Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 8, 2010
Image Size
606 KB
Resolution
673×665
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,738
Favourites
743 (who?)
Comments
138
Downloads
601
×
leeet's gooo fuuuck a kiiite by nhaingen leeet's gooo fuuuck a kiiite by nhaingen
YEAH YEAH YEAH I'm sposeda be working go away.

I keep drawing stuff and then just throwing up over it with the pen tool, and throwing on a texture as if that makes up for everything. I dunno, the brush tool requires ... time ... and talent ... and effort. I would put this shit in scraps but WHATEVS.

I keep saying whatevs. It's a problem.

Anyway, someone had to fucking draw these superqueeros. Enjoy fail perspective! <3

====

Okay, I want to group-thank everybody who wished me a happy birthday and DREW ME THINGS OMG!!!
:iconjewishstar::iconventuster::iconthirth::iconreal-faker::iconinstantlola::iconkisses4katie:
But, like, all of you, are totally nice and cool and awesome, and, yes. I love you guys.






...neh, screw you guys.
Add a Comment:
 
:iconmariofan1999:
mariofan1999 Featured By Owner Dec 7, 2014
It doesn't have to be a kite. (Except in this case)
Reply
:iconimlovingdn:
ImLovingDN Featured By Owner Jun 29, 2014
XDD Aw, well, Stan should just surrender and enjoy xD
Reply
:icontheanimegirlaka:
theanimegirlaka Featured By Owner Apr 30, 2014  Student Digital Artist
FUCK THE KITE JUST DO IT
Reply
:iconquartetship:
quartetship Featured By Owner Dec 17, 2013  Hobbyist Writer
There's literally nothing about this that I don't love. There's a LOT of Toolshed/Human Kite stuff out there, and this is by far my favorite.

And superqueeros. That word, tho.
Reply
:iconawesomespellsprussia:
did you seriously name this after the song in mary poppins? Dude, nice.Ninja... slip away... with hot dog. 
Reply
:iconnaruk-o:
naruk-o Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist General Artist
KYLE'S BOOTY BULGE COMBO HAD ME LIKE :iconpatrickgaspplz:
Reply
:iconhightops-n-lolipops:
hightops-n-lolipops Featured By Owner Jun 24, 2012
this is totally awesome the only thing that bugs me is that im pretty sure you drew his thumb on the wrong side idk its seriously really cool tho!
Reply
:iconnhaingen:
nhaingen Featured By Owner Jun 24, 2012
nah that's where the thumb faces ... taht said there are some serious anatomy issues in this pic :'((( it's kindo f old so i like to think i wouldn't make those mistakes again!
Reply
:iconhightops-n-lolipops:
hightops-n-lolipops Featured By Owner Jun 24, 2012
well the thumb was the only thing I noticed and I was even right about that so I think it turned out great!
Reply
:iconceirrin:
Ceirrin Featured By Owner Jan 21, 2012
Kyle boo-tay. <3
Reply
Add a Comment: